Utstillinger

Velkommen til Romeriksutstillingen 2023

Romeriksutstillingen fyller 50 ÅR i år, og vi gleder oss til årets utstilling. Romeriksutstillingen 2023 arrangeres av kunstforeningene i Ullensaker, Nes og Lørenskog med visning i de 3 kommunene. Utstillingen støttes av Viken fylkeskommune, Ullensaker kulturråd, Nes kommune og Lørenskog kommune.

505 kunstverk ble innlevert til utstillingen innen fristen. Juryen hadde en utfordring med å redusere antallet til 106 antatte kunstverk innen flere kunstarter.

Vi åpner vår del av årets Romeriksutstilling nå på lørdag den 28. oktober, kl. 13-15 i Kunstsalen i Lørenskog Hus. Alle er velkomne til å delta på åpningen!

Utstillingen vil stå i salen frem til og med lørdag den 11. november.

Åpningstider: Man – Ons 10-16 og Tors – Lør 10-22.

Denne Romeriksutstillingen er den 50. i rekken, dermed er det jubileum for en regional kunstutstilling som Lørenskog kunstforening startet og drev alene frem til ganske nylig. Dét kan vi være stolte av!

Hjertelig velkommen!