Fototreff

Torsdag 17. november arrangerte LKF sitt første Fototreff i Kunstsalen, Lørenskog hus. Dette skal bli et møtested for alle som er glad i foto.

Kunstforeningen er satt i gang etter initiativ fra Leif Arild Eriksen. Leif Arild er født og oppvokst på Fjellhamar og etter mange år i NRK er han nå pensjonist og ivrig hobbyfotograf.

Vi var spente på oppmøte på forhånd og var gledelig overrasket over at så godt som 14 stk tok turen innom. I anledningen første Fototreff fikk vi besøk av Jan Thomas Pettersen en Semi proff hobbyfotograf som har er kjent for sine fine gatebilder. https://www.jtpettersen.com/

Etter noen fine diskusjoner rundt rettigheter og gatebilders muligheter og utfordringer ble mange igjen til langt utover kvelden for å diskutere og dele erfaringer. Dette ble et velykket første Fototreff og i januar drar vi i gang vårt andre Fototreff. Denne gangen med fokus på portrettbilder.

Liker du å ta bilder eller
er generelt interessert i foto?
Da er kanskje Fototreff noe for deg.

Her deler vi bilder, erfaringer og kunnskap. Men i all hovedsak skal vi dele gleden og lidenskapen det er å ta bilder. Bli med å del din interesse for foto. Velkommen skal du være. Følg med på facebook for neste Fototreff.